Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, May 21, 2010

Kenapa DAP kurang gembira bila judi bola dilesenkan??

Kerana katanya DAP itu menaungi kongsi gelap. Bahkan beberapa MP dari DAP juga adalah ahli kongsi gelap. Judi yang tidak halal dikacamata Najib dan Awang Adek ini berkait-rapat dengan kongsi gelap tadi jugaklah. Perlu diketahui bahawa DAP ini takrif dari kitab Tajul Muluk versi UMNO serupa komunis, kuomintang, bintang tiga, dan ntah apa-apa lagilah. Gua kurang membaca semenjak 2,3 tahun ni maka banyak ilmu peradaban dan sejarah gua hilang dari minda. Harap boleh diperbetulkan jika gua silap takrif.

Maka, pastilah DAP kurang bergembira bila periuk nasi mereka kena kacau.

Yang gua heran, takkan MCA dan Gerakan syumul pulak???

Oh ya, apa cerita mamat power yang tak kisah kena gantung tu kalau-kalau dapat tikam TGNA????

No comments: